fredag 13 januari 2012

Var är alla andra Carola-fans?

Har tänkt skriva detta inlägg länge, men har dragit mig för det. Av olika anledningar. Men nu kunde jag inte hålla mig längre. Även om det fortfarande tar emot, för jag ogillar egentligen att skriva såna här inlägg. MEN MIN ÅSIKT STÅR JAG DOCK FAST VID, OAVSETT OM JAG SKRIVER NER DEN HÄR ELLER INTE! SÅ DET SÅ! Har läst om flera som skrivit just detta nu, och helt ärligt, jag blir fan förbannad, på riktigt!

VAD HAR ALLA EMOT CAROLA?! KAN INTE VISSA MÄNNISKOR BARA SLUTA KLANKA NER PÅ HENNE HELA TIDEN?! Är så jävla trött på att läsa om det stup i kvarten, och jag blir helt ärligt skitledsen av att läsa vad vissa skriver om henne! Gäller INTE alla dock! En del skriver att de ogillar henne. Och det är absolut fine. Men det finns ju gränser för vad jag tycker är OK att skriva om en artist!

Visst får man tycka olika, det får man absolut, och det säger jag inget om. Missförstå mig inte. Men just nu känns det som att jag är ensammast i världen om att gilla henne. :( Omringad av en hel drös med "Carola-ogillare". Och det är skitjobbigt! Blä! Ja fan, jag hatar't! JA, jag VET, jag är jävligt blödig och känslig, men det är sån jag är.

Och inte så jävla konstigt att jag knappt ens vågar erkänna att jag faktiskt gillar henne, kan knappt nämna det ens en gång, känns det som.

Nej, det är jävligt synd. Det är det! Och som jag skrev på Facebook i en kompis status: Carola har en av Sveriges bästa röster, och är en av Sveriges vackraste kvinnor, jag ser upp till henne på många sätt! Sen att hon är extremt kristen, och jag inte alls kristen, det är en annan sak, men det har ingenting med henne som artist att göra!


SÅ DET SÅ!

Tack och hej från mig för nu!

PEACE!

1 kommentar:

  1. Bra att du vågar stå för din åsikt, försök även att inte bry dig så mkt om vad andra tycker. Vi tycker alla olika och det måste vi kunna ta liksom!

    jag gillar också Carola till viss del. Hon är en fantastisk sångerska och har vart min idol redan när hon började sjunga Främling. Men det är ngt med henne som jag inte kan med riktigt, om det är hennes sätt att prata. MEN jag ogillar henne inte för det utan respekterar henne absolut som människa och artist=)

    Ha en bra dag nu Hanna=)

    kramkram

    SvaraRadera