lördag 28 januari 2012

Blablabla...

Jag är extremt uttråkad, så här kommer ännu en lista:

Lovar du att vara ärlig? Jadå
Du heter: Hanna
Smeknamn: Hehe, har inte direkt några...
Låt som när du är ledsen sörjer till: Snarare gråter till. When I look at you - Miley Cyrus
Beroende av: Facebook
Vad tror folk om dig? Ingen aning. Att jag är blyg, och lat, skulle jag tro...
Stämmer det? Mmmm jo, dessvärre...
Vad får du oftast komplimanger för? Oj, vet inte... Har jag inte tänkt på...
Vad säger du för att imponera på någon? Brukar inte hända
Hur imponerar man på dig? Oj, inget jag tänkt på...
Brukar du skratta för dig själv? Haha, jadå! :P
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Personlig kod från CSN: ****
Var bor du? Lilla staden Karlskoga i Värmland, mitt emellan Örebro och Karlstad :P
Trivs du där? Jadå. Men skulle vara kul att prova att bo inån annan stad också, nu har jag ju bott hela mitt liv i Karlskoga.
Äger du några converse? Nej!
Sprit, cider, vin eller öl? Cider eller vin
Brukar du bli för full? Dricker så sällan, och när jag väl dricker är det så små mängder, så nej!
Är du allergisk mot något? Ja, pollen
Hur svarar du i mobilen? Aa hallå
Antal timmar sömn inatt: Ca 8
Brukar du komma i tid? Ja
När mår du bra? När jag får vara med folk jag tycker om. Och göra saker jag gillar.
När blev du fotad senast? Herregud, det minns jag inte...
Hur känner du dig nu? Trött, som alltid...
Vanligaste färg på dina kläder: Ingen aning... Jag använder de flesta färger.
Vad tycker du om fötter? Eh, va?!
Vad saknar du? Ganska mycket! Framförallt ganska många personer.
Hade du en bra kväll igår? Mmm jadå, ska väl inte klaga. Den var väl som vanligt.
Favoritdryck på morgonen? Varm O'Boy! Ett MÅSTE till frukosten!
Rakar du benen? Hmmm...
När brukar du oftast gå och lägga dig? Tyvärr alldeles för sent. Men oftast nån gång mellan 23 och 02.
Är du blyg? Ja. FÖR blyg!
Sysslar du med någon idrott? Nej. Men höll på med ridning i flera år, slutade när jag tog studenten (2006).
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Oj, vet inte...
Har du spytt offentligt? Ja! :(
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? Haha oj, ingen aning. :P
Är du nöjd med ditt liv? Nja, inte direkt...
Är du bortskämd? Nej, det tycker jag inte
Vad gör du i morgon? Har inget planerat
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Åh gud, finns så många. Måste jag välja nån?
Vad längtar du till? Nästa lördag. Och, SÅKLART, lördagen efter det, när jag ska på MELLOOOOOO LIVE i Scandinavium. Ska bli så jäkla GRYMT! :P Och så längtar jag till de resor som väntar senare i år, Rom i april och Transsibiriska i juni.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja! Verkligen! Mina vänner är världens bästa vänner! De är inte så många, men de jag har är väldigt värdefulla fär mig, och vänner som jag inte vill vara utan.
Vad använder du för shampoo? Xtra
Hur gammal är du? 24
Tycker du om någon just nu? Höhö...
Gröna eller röda äppeln? GRÖNA!!!
Gillar du golf? Minigolf ja, haha. :P
Vilken tid gick du upp idag? Halv elva
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du strumpor på dig nu? Nej. Men tofflor.
Är det okej att gråta? Ja. Det är väl klart?
När grät du senast? Häromdagen
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Skänka till välgörenhet, ge bort lite till nära och kära, och sen shoppa!
Bär du glasögon eller linser? Ja, linser
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, verkligen inte!
Har du piercing? Nej
Vill du gifta dig? Ja, någon gång. Och bergerligt ska det vara.
Vill du ha barn? JA! Och 4 stycken ska det vara!
Solar du ofta? Ja, ganska ofta
Är du bra på att laga mat? Hehe nja, men några maträtter kan jag ju iallafall laga. :P
Är du flygrädd? Nja. Lite kanske...
Hur vig är du? Haha, inte alls! :P
Är du musikalisk? Får jag väl ändå säga att jag är, det måste jag väl, är ju uppvuxen i en musikalisk familj ;)
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass? Daim och Cornetto Original
Tror du på ett liv efter döden? Hmmmm njaaa... Är väldigt tveksam där...
Tycker du om sushi? Har inte ätit det så mnga gånger, men ja, SÅ farligt är det ju inte!
Vad äter du helst när du ser på film? Pop corn eller godis
Har du tandläkarskräck? Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvälls-människa. helt klart!
Vilken ögonfärg har du? Blågröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Ja, gud ja, kan inte ens räkna alla de gångerna längre!
Biter du på naglarna? Försöker sluta
Röker du? Nej, usch nej!
Hur ofta tränar/motionerar du? Inte speciellt ofta, måste jag ärligt erkänna. Blir väl nån promenad nån gång ibland typ.
Senaste låt du hörde: Gå och lägg dej Åke Tråk (igår kväll)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar