torsdag 5 januari 2012

Hanna-dagen 2012!

Hoho ja, idag har jag namnsdag. :P

Grattis till mig, och alla andra Hannor, på namnsdagen idag! :D

Och ja, vi brukar faktiskt fira namnsdagar i min familj, åtminstone litegrann, men i år får jag tillbringa namnsdagen i min ensamhet. För jag är den enda från familjen som är hemma i Karlskoga idag. Mamma, pappa och Lina har åkt ner till Göteborg över dagen för att hämta nyckel och flytta in lite grejer i Linas nya studentrum. Jag valde att inte följa med. Kommer ju definitivt fler chanser att åka ner till Götet så. ;)

Jag tror jag ska kolla på min Mello-DVD från 2007 som jag fick i julklapp av Erik, på mamma och pappas TV. :P

Annars är det fullbokat hela helgen. Utom imorgon. Det blir en ledig slö dag för hela familjen, då ska vi bara vara hemma.

Men sen på lördag åker vi till Hedemora för att träffa släkten på pappas sida, eller ja, delar av den iallafall. Gissar på att alla inte kommer dyka upp då.

Och sen på söndag blir det Uppsala för att träffa släkten på mammas sida också. ;) Haha, inte ofta vi kör hela släkten på en helg. :P

Ja, och så börjar väl allvaret för de flesta igen på måndag. Men inte för mig och Lina. Vi har fortfarande jullov. I en vecka till! Båda vi två har jullov ända till den 16 januari. Gött! :D Så jag får en hel vecka till att umgås med Lina! :) Härligt!

Men efter det, börjar en av de tre distanskurserna jag ska gå under våren. Så jag mjukstartar, kan man säga. :P De andra två börjar först i februari. :P Och sen kommer jag ha fullt upp hela våren, ända fram till 8 juni, när den sista kursen är slut! Puh!

Men ärligt talat känns det skönt med en vecka till ledigt! Jag tror jag behöver det. Mentalt sett iallafall.

Och sen får vi se då, om jag söker nån folkis lite längre bort, till nästa läsår.

Men det får bli allt för nu! Längsta inlägget på typ... en månad... haha! :P Heja mig! ;)

Kram alla fina människor, och ha en underbar Trettondagsafton! En underbar trettonhelg helt och hållet förresten! :P

Avslutar med en bild från förra årets namnsdag:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar