söndag 15 januari 2012

Jag överreagerade!

Ja OK, förlåt förlåt förlåt förlåt! Jag överreagerade kanske en aning i fredags när jag skrev inlägget om Carola. Men jag hade en dålig dag och var allmänt grinig och less. Jag borde kanske inte ha uttalat mig alls.

MEN, min åsikt står jag dock fast vid! Och den kan ingen ändra på!

Jag ångrar mig lite nu, för vissa grejer jag skrev, jag ska erkänna det, men att jag gillar henne, DET ångrar jag INTE!

Och min reaktion på det som vissa skrivit om henne, ångrar jag inte heller! Fy sjutton att man kan skriva nåt sånt! Hon är också en människa, hon har också känslor!

Och så hur fan man kan klanka ner på MIG bara för att jag gillar en sån "totalt intelligensbefriad människa helt utan hjärna", det är ju fan galet! Tror fan då att jag blir ledsen!

Nej, tacka vet jag folk som kan acceptera andras åsikter! Och JA, även om det lät som jag inte gjorde det, så gör jag det! Alltid! Jag har bara svårt att uttrycka min egen åsikt, håller den gärna för mig själv, och så tar jag i, så det blir oftast fel, när jag väl gör det. :(

Jag menade inget illa alls. Jag var bara väldigt sur och upprörd när jag skrev det där! Och som sagt, jag ångrar vissa saker jag skrev, men min åsikt står jag stenhårt fast vid!

Tack och hej!

PEACE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar