lördag 21 januari 2012

Utmanings-dags igen! :P

Hittade denna utmaning hos Himmelohelvete och tog mig friheten att anta den. ;)

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Oj, få se nu... För 10 år sen var jag alltså 14, skulle fylla 15. Hade precis, för bara nån vecka sen, börjat min andra termin i åttan. En termin som skulle visa sig bli väldigt tuff och jobbig för mig! Jag åkte på en influens ochg var hemma från skolan i 1½ vecka, sen ett par veckor senare fick jag halsfluss och var borta 3 dagar. Och så avslutade jag allt det där, ytterligare ett par veckor senare, med att dra på mig en magsjuka och var borta 1 dag från skolan! Men då hade jag ju redan tappat massor i skolan, och halkat efter så mycket. Snacka om att jag missade mycket, kom efter nåt enormt! Man var ju så svag av alla sjukdomar också, hann aldrig riktigt återhämta sig från den förra innan nästa kom. Ja jösses, vilken vår det var! Jag glömmer den nog aldrig! Framförallt eftersom jag i princip aldrig är sjuk annars. Utöver förkylningar då.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Då hade jag precis påbörjat min andra och sista termin på Webbdesignlinjen på Karlskoga Folkhögskola. En vår som blev helt galen, väldigt händelserik, men SÅ rolig! :D

3) FEM SNACKS DU GILLAR
° Choklad
° Jordnötter
° Popcorn
° Ostbågar
° Minns inte namnet på dem nu...

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Haha oj, men schlagerlåtar såklart! :P Kan inte nämna nån specifik så. Men annars alla Mamma Mu-sånger då. ;) Haha. :P

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
° Skänka till välgörenhet
° Köpa presenter till mina nära och kära. :P
° Ge en del av pengarna till familj och vänner
° Shoppa loss som satan! :P
° Resa jorden runt, och besöka alla de där platserna som jag alltid drömt om att åka till!

6) FEM DÅLIGA VANOR
° Svårt att slita mig från datorn! :/
° Nåt in i helvete LAT!
° Väntar alltid in i det sista med disken, så jag tillslut har ett STORT diskberg, och ingen ren disk kvar, innan jag inser att nu MÅSTE jag ta tag i den där förbannade disken!
° Är en skräpnisse!
° Måste typ ALLTID äta nåt när jag sitter framför TV:n. INTE BRA ALLS ju!

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
° Fota! Blivit dåligt med det senaste tiden dock. :(
° Facebooka. :P
° Blogga!
° RESA! Och upptäcka nya platser!
° Softa och bara ta det lugnt.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
* Foppa-tofflor! (Jag skiter i om de är jättesköna, är de FULA så vill jag inte ha dem!)
* OnePiece (Av samma anledning som ovan)
* Skinnkläder!
* Äkta päls
* Skor med stilettklack!

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
° Datorn
° Mobilen
° Kameran
° -
° -

KÄNN ER UTMANADE NI SOM VILL! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar