lördag 4 februari 2012

22: En bild på en tid du saknar

Vilken tid jag skulle välja var inte svårt, jag visste direkt! Men vilken bild FRÅN den tiden, det var svårare... Har ju ganska många! Och alla är lika betydelsefulla och väcker lika mycket minnen och känslor. :( Usch! Fattar inte att det fortfarande ska vara lika jobbigt att titta på... :/
Ja, tiden behöver jag kanske inte berätta närmare vad det är. Mitt år på Karlskoga Folkhögskola, ett av de bästa åren i mitt liv!
Bilden jag valde är från Discogalan. Fan ,vilken grym eftermiddag det var! Som vi hade jobbat med det där, och som vi slet hela dagen för att få allt färdigt inför eftermiddagen också! Puh! Minns det mycket väl...
Ja, det är nog en dag som jag aldrig kommer glömma! Den, liksom många andra, detta speciella år i mitt liv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar