tisdag 28 februari 2012

Dag 30 – Ett sista ögonblick

Fan, vad svårt det var att komma på nåt ögonblick då! Jag har fasen tänkt i ett dygn på detta, haha. :P

Men OK, jag väljer Gambia-resan. Det var ju verkligen ett ögonblick! Ett oförglömligt ögonblick, som för alltid kommer finnas med i mitt minne. Och det underbara landet Gambia kommer för alltid finnas med i mitt hjärta!

Jag var där i november 2005, höstterminen i 3:an på gymnasiet, på studieresa, genom en kurs jag läste då. Ihop med ett gäng andra tjejer från kursen+2 lärare. Vi var nere i 2 veckor. Helt UNDERBAR resa! Och jag drömmer alltid om att åka tillbaka dit nån gång! Jag skulle inte tveka en sekund om jag fick möjlighet/erbjudande att åka ner dit! Inte en sekund!

Men vad fasen, har berättat så många gånger om denna resa redan, känns som det blir lite tjatigt. (?) :P HÄFTIGT var det iallafall, utan tvekan! En av de häftigaste upplevelser jag varit med om nånsin i mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar