söndag 26 februari 2012

Dag 27 – Min favoritplats

Haha ja, den här var väl inte så svår att lista ut vad jag skulle välja på. ;)

ÖLAAAAAAAAAAND, underbara plats! :D Paradiset i Sverige!!! Jag bara ÄLSKAR denna helt underbara plats! Och fan, vad jag längtar dit nu! Var ju liksom ett tag sen man var där senast nu, när det är vinter och allt.

Men SNART får man åka dit igen! ;) Njuta av underbar natur och fantastiskt landskap, och helt enkelt allt det där underbara som bara Öland har, som man bara kan uppleva på Öland. Den speciella, mysiga, härliga, underbara atmosfären, och ja, bara ALLT! Det är så svårt att förklara, och egentligen vet jag inte ens heller vad det är, men Öland har verkligen nåt speciellt, Öland ÄR bara helt enkelt speciellt!

En klar favoritplats, och stället på jorden med den största platsen i mitt hjärta!

Vad har ni för favoritplats?! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar