måndag 20 februari 2012

Dag 23 – Det här får mig att må bättre

Flera saker! Mina underbara vänner och familj, och alla som står mig nära! :) ♥ Utan allt det hade jag inte varit nånting! Jag hade inte funnits längre ens en gång, vågar jag påstå!

Att lyssna på bra musik är också nåt som får mig att må bättre. Då känner jag mig hel! :) Helst av allt schlagermusik då, såklart! :P Gotta love it!

Annat som får mig att må bättre?! Theia såklart! Söta, fina, underbara lilla Theia! Detta älskade lilla yrväder! Hon är så älskad, trots sitt vilda sätt ibland. :P Fina, fina Theia!

Ja, det var väl bara några exempel på vad som kan få mig att må bättre. KÄRLEK är väl nyckelordet! Utan kärlek kommer man inte långt... Då är man inte mycket värd! Alla behöver vi kärlek emellanåt, för att orka leva och finns till. Därför sänder jag en massa kärlek till alla som känner att de behöver en liten extra dos med sånt idag. Massa massa kärlek till er!!!

Och alla mina underbara vänner och familj, som gör mitt liv värt att leva! TACK för att ni finns, och för att ni gör mitt liv värt att leva! Utan er skulle jag inte vara nånting! Ni är bäst! Jag älskar er! Ni är KÄRLEK!!!

Massa kärlek till er!!! Kram och puss på er fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar