tisdag 14 februari 2012

Influensan var visst ingen influensa...

...utan bara en vanlig förkylning! Fast en rätt rejäl sån i och för sig... Har fått vara hemma, och mestadels sängliggande nu i två dagar. Not so fun! :/ Ovan vid det också, för jag brukar aldrig bli sådär jättesjuk när jag blir sjuk. Eller ja, jag blir typ aldrig sjuk, mer än förkyld och så då, så det här var ovanligt envist.

Jag brukar aldrig stanna p.g.a en förkylning, vet inte ens när det hände senast... Men med tanke på muskelvärken jag hade igår, så var det lika bra. Och idag har jag haft sprängande huvudvärk typ hela dagen.

Rolig Alla Hjärtans Dag det då, haha. :P

Hoppas slippa huvudvärken och febern imorrn iallafall.

Sen stör det mig så förbannat att nu när det ÄNTLIGEN kommit hyffsat med snö, så kan jag inte vara ute och njuta av den, för då ska jag bli sjuk. Blääää! :/

Nej, it sucks to be sick, inte så jävla glamouröst det inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar