söndag 26 februari 2012

Back on track!

Yey, I'm baaaaaack! :D Gött! :P

Ja, nu är jag tillbaka på banan igen efter en, som det blev, ganska lång paus. :P 6 dagar var jag borta. Tog en frivillig paus från både Facebook och bloggen. Helt plötsligt i måndags försvann jag bara! :P

Hoppas allt är bra med er alla! ;) Jag har saknat er! Jag har saknat Facebook. Men inte lika mycket som bloggen dock. Gud, har kliat i mina bloggar-fingrar i flera dagar nu, haha! :P

Man inser inte hur mycket man kan sakna Facebook förrän man är borta från det i flera dagar. Nu har ju jag varit borta från Facebook längre än såhär förut, men då har jag ju varit utomlands eller på Öland, och inte haft tillgång till dator och internet hela tiden, och dessutom gjort massa annat, så det är ju skillnad... Den här gången har jag ju varit hemma, och haft datorn tillgänglig hela tiden, men helt enkelt struntat i att logga in på Facebook. :P Ja, det har varit svårt, men jag klarade det! :P Jag är så bra! ;)

Har hänt en del sen sist jag skrev också. Får se om jag skriver nåt om det här, i nåt senare inlägg, eller om jag struntar i det... Har lite att göra i övrigt också, så datorn får nog vila lite idag.

Ja, för ni ska inte tro att jag kunnat hålla mig borta från nätet dessa dagar, bara för att jag inte Facebookat och bloggat. Nej nej, internet har gått varmt ändå här! :P Jag har hittat massa skoj på YouTube, filmer och Astrid Lindgren-serier, och massa annat spännanade! Och så har jag suttit en del på SVTPlays arkiv också, skitkul att se, haha! :P

Idag har jag sovit lääääänge, det var gött! :D Och ute skiner solen, det tackar vi för! ;)

Men nej, nu måste jag äta lite frukost, och sen ska jag klä på mig, och så måste jag handla.

Ha en underbart fin dag alla underbart fina vänner! Som sagt, jag har saknat er! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar