söndag 26 februari 2012

Dag 26 – Mina rädslor

Ja, det här var lättare! :) Finns ganska mycket att skriva om det, hahaha! :P

Jag är rädd för mycket, som sagt. Jag är rädd för döden, livrädd faktiskt! Jag är rädd för mörker och jag är rädd för åska! Usch! :/ Hatar skit-åska! :( Döden har jag varit rädd för länge, jag har t.o.m. svårt att prata om det! Ja usch!

En annan sak som också skrämmer mig är bränder. Jag är livrädd varje dag för att mitt hus ska börja brinna, eller att det ska börja brinna nånstans i närheten, eller vad som helst... Äsch, kan inte förklara men, sånt är jag iallafall livrädd för! :/

Vet inte om jag kan så mycket mer om det, hur djupt jag bborde gå in på det. Men nu har jag ju iallafall berättat om, mina rädslor! :P Eller några av dem åtminstone. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar