lördag 4 februari 2012

Dag 07 – Min bästa vän

Den här tyckte jag var jättesvår, också!

Jag vill inte direkt säga att jag har nån bästa vän. Jag har en hel del BRA vänner, men ingen BÄSTA vän!

Jag har, med risk för att låta extremt klyschig nu, världens bästa vänner! Och jag skulle göra allt för dem, allihopa! De betyder så enormt mycket för mig! Allihopa! Jag vet inte vad jag skulle göra utam dem! Utan dem skulle jag inte vara nånting. Ja, de är BÄST! Hela högen!

Ja, jag har helt enkelt underbara vänner, och de har alla en STOR plats i mitt hjärta! Jag vill aldrig förlora dem!

NI ÄR BÄST!!! Älskar er!!!

1 kommentar:

  1. Godt du har mange venner =)
    Så fint det er herinne:)
    Stilige farger.

    Ha en fin kveld foran TV med Melodifestivalen på TV - wehoo!!!!

    Klem

    SvaraRadera