söndag 5 februari 2012

Dag 08 – Ett ögonblick

När jag var 3 år tappade jag bort mina föräldrar inne på Mariebergs Köpcentrum i Örebro en gång när vi var där hela familjen. Då fick de ropa efter mamma och pappa i högtalarna, ni vet sådär som de gör ibland: Hanna, 3 år, letar efter sin mamma och pappa.

Och när vi var hela familjen i Göteborg i december, och så var vi inne på Nordstan, så hörde vi plötsligt nån som ropade i högtalarna om att nån kille, minns inte vad han hette, 5 år, letar efter sin pappa. Då blev mamma väldigt förstående med den pappan, för hon vet hur det är att vara den föräldern i det läget.

Men ja, allt gick bra med mig, och jag har inga men av det. :)

Detta är inget jag minns själv ens en gång, har fått det berättat för mig ett flertal gånger. Och så finns det en liten filmsnutt på mig när jag berättar om den lilla händelsen för morfar vid jul det året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar