lördag 18 februari 2012

Dag 20 – Den här månaden

Oj... Den här månaden har det hänt gasnka mycket. Men ändå inte. Mest de sista veckrona det hänt grejer. I början av månaden hände det ju inte så mycket alls.

Förra helgen var jag i Göteborg, och på lördagkvällen gick jag på Melloooooo med min underbara vän F! Det var AWESOME!!! :D En grym, magisk och helt underbar kväll! Som jag LÄTT skulle uppleva igen! :D TACK för sällkapet F! :D

Annars spenderades helgen ihop med Lina, på dagen på lördagen var vi på Göteborgs Stadsmuesum, och sen hann vi med att kolla i några affärer innan jag skulle träffa F. Och på söndagen blev det shopping, shopping, shopping! Lina gjorde flera fynd! Jag köpte bara ett vykort, haha. :P

Sen när jag kom hem blev jag sjuk, och låg däckad i flera dagar. Blev sängliggande i två dagar, och delvis sängliggande även dag tre. Var hemma tre dagar från folkhögskolan. Vaknade på måndagen med världens muskelvärk. Då trodde jag det var influensa jag fått. Det var det inte... Sen på tisdagen försvann muskelvärken efter den första Ibumetinen, men då plågades jag istället med en sprängande huvudvärk! En extrem extrem EXTREM huvudvärk! Alltså, det går inte att beskriva, och det är svårt tt fatta det, hur jag jävla ont u huvudet jag hade! Jag kunde inte röra mig. :( Så mina Ibumetin byttes ut mot Alvedon. Onsdagen mådde jag klart bättre, men valde att vara hemma en dag extra. Då hade allt detta mynnat ut i en rejäl förkylning. Jättesnuvig och världens hosta, och det är väl ungefär i det tillständet jag är än!

Den här helgen skulle systrarna kommit hit till stan på besök, men det blev inte så... Lina blev också sjuk, samma virus som mig, så hon orkade inte komma. Och Emma har inte tid. (Som vanligt. :P) Får hoppas vi kan ses nån annan gång snart istället. :)

I slutet av denna månad har jag, mamma och mina systrar namnsdag, som alltid! ;) Maria! :) Ja, vi heter Maria alla fyra. ;) Bara pappa från våran familj som inte har namnsdag då , haha. :P

Och sen är det ju den 29:e vilket ju är unikt, eftersom det bara inträffar vart fjärde år. Det är coolt ju! Skott år i år...

Ja, det var väl kort om denna månad.

Ha en fortsatt mysig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar