fredag 10 februari 2012

Dag 13 – Den här veckan

Kortfattat kan man väl skriva om den här veckan. Plugg, plugg, plugg! :P Har iallafall blivit väldigt mycket plugg!

Men nu under veckan har alla kurser dragit igång ordentligt, så fr.o.m. nästa vecka kommer det bli ännu mer plugg! Jösses, kommer stressa ihjäl mig! :/ Ibland känner jag att jag kanske tagit mig lite vatten över huvudet, men vad fasen, jag klarar detta! :P Med bra planering för att hinna med alla kursers respektive uppgifter i tid så ska jag nog greja detta galat. ;) Historie-kursen är jävligt intensiv, men den har jag oftast mer än en vecka på mig med, så det löser sig liksom också. :P

Nej, det blir nog inga problem detta. ;)

I övrigt i veckan... Har det nog inte hänt så mycket. Men IMORGON, IMORGON ÄR DET DAAAAGS!!! :D Då är det den stora dagen!!! :D Jag åker till Göteborg på morgonen, och sen imorgon kväll, då smäller det! Då ska jag gå på MELODIFESTIVALEEEEEEEEEN LIVE i Scandinavium, med F! Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice som fasen! :P Ja, kommer bli grymt! :D

Och sen på söndag blir det lite museum och annat med Lina innan jag åker hem till Karlskoga igen. :P

Ja, det var den här veckan det! ;)

Vad har ni gjort? Och vad ska ni göra i helgen? :)

KRAM på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar