söndag 19 februari 2012

Dag 21 – Ett annat ögonblick

Fan, vad svår jag tyckte denna var! Har funderat skitmycket sen igår... Först funderade jag på att välja ögonblicket förra lördagen, men det har jag ju redan berättat om igår, så det blir lite tjatigt att ta upp det igen, så jag får välja nåt annat.

Men jag väljer istället ett liknande ögonblick. När jag och mina systrar var och såg SHAKIRAAAA live i Globen, 12 mars 2007!!! :D Alltså, det var AWESOME!!! :D Vilken kväll det var!!! Grymt häftigt, och helt magiskt!!! Sån jävla stämning. Ja, hennes spelning var GRYM!!! :D

Och sen när vi skulle gå till tunnelbanan efteråt, så såg vi hennes limousin köra iväg också. Coolt! :P

Och på natten bodde vi på Sheraton Hotell, ganska nära centralen. Och den hotelllfrukosten vi fick där morgonen efter, alltså, WOW! Så sjukt häftig! Jätt4estor och häftig, massa olika fanns det att välja på. Jag minns att Emma och Lina avslutade hela frukosten med pannkaka, gud vad gott! :P Jag hade också gärna velat ha det. Men jag orkade inte, haha. :P

Ja, det var en häftig upplevelse, minst sagt, och ett häftigt ögonblick! Ett minne man bär med sig fortfarande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar