söndag 26 februari 2012

Glädje! :D

OK, eftersom jag är den jag är, så borde jag väl skriva nånting om det iallafall, även om det är några dagar sen nu. :P

Ni fattar säkert vad jag menar. ;) Torsdag och fredag var glädjens dagar för mig! :D Då jag är en sann extrem rojalist, och dessutom, jag älskar bebisar, så kan ni ju säkert själva räkna ut hur jag kände i torsdags. ;)

Och vad gäller namnvalet så ja, tänker inte skriva så mycket mer om det heller. ;)

Jag tänker inte skriva så mycket mer om det faktiskt, just därför att jag är just den jag är. Ni som känner mig vet nog att jag inte skriver så mycket om det, fast jag gärna skulle vilja egentligen. :P Och att jag är glad, men ja, skälen är ytterst personliga, så det är bara så det är. Men kände iallafall att jag var tvungen att skriva nåt om det iallafall.

Så från mig härifrån: STORT GRATTIS Victoria och Daniel till eran lilla dotter, lilla prinsessan Estelle! :D Ser fram emot att få se henne vad det lider också! ;) Men nu hoppas jag att ni får njuta av att bara vara eran lilla familj ett tag först!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar