söndag 5 februari 2012

7 minusgrader!

Haha, rena värmen idag ju. :P Nä OK, kanske inte riktigt då, men man tycker ju att 7 minus är ju ingenting när man har haft mer än det dubbla i flera dagar! Igår var det som mest 18 minusgrader här! Brrr!

Blev en rätt lång kväll igår. Först var det ju då Mellon, såklart! ;) Jag kollade ihop med mamma. :P Pappa dissar. :P Hade köpt både lösgodis och OLW:s hjärtan, asgoda! :P

Sen blev det film för oss båda, Music and Lyrics på 5:a.n Riktigt bra om ni frågar mig! Och jag gillar båda skådespelarna också! :)

Ja, en lugn kväll med mycket TV! Men det passade mig utmärkt! ;) Ärligt talat orkade jag fan inte med Facebook igår kväll. Förrän efter jag kollat färdigt på TV då.

Och blev sent sen. Jag kom inte i säng förrän halv 3, tror inte jag somnade förrän efter klockan 3. Gött att få sova ut idag då. :P Särskilt med tanke på att jag vaknade vid 9 igår, efter att ha sovit, typ... 6 timmar?

Jag vet att jag är dålig på att skriva såna här vanliga vardagsinlägg för tillfället, men det händer inte så jävla mycket spännande i mitt liv just nu, så jag känner att det är värt att skriva om varje dag. Jag åker till folkhögskolan ett par timmar varje dag, och jobbar lite med mina uppgifter till distanskurserna, och sen när jag kommer hem brukar jag glo på TV eller nörda på Facebook. :P Det är liksom det som händer. That's it liksom! ;)

Idag är f.ö. ingen bra dag, men eftersom detta är en öppen blogg så tänker jag inte gå in mer på det här och nu! Så, klart slut helt enkelt!

Hoppas ni alla andra har en underbar söndag!

Kram och puss på er finaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar