lördag 11 februari 2012

Nu är det dags!

Som jag tjatat om detta, tjatat sönder öronen på allt och alla, men NU ÄR DET DAGS!!! :P Ja, ni anar inte hur stort det här är för mig (eller jo, kanske lite), DÄRFÖR jag tjatat om det! Men nu slipper ni det snart. ;)

Imorgon (läs: idag) är det ÄNTLIGEN dags!!! :D MELLOOOOO LIVE i Scandinavium!!! :D Och dessutom med en av mina bästa vänner! :D Kan ju fasen inte bli bättre! :P Nej, det kommer bli GRYMT helt enkelt! Och jag vet att jag kommer leva på det där länge länge LÄNGE!

Och sen ska jag ju få umgås lite med syster yster Lina också. ;) Det blir nice! :D Gött att hon ger mig en sängplats i sin studentlya för en natt. :)

Borde väl egentligen sova, ska upp olovligt tidigt imorrn (eller ja, idag), men jag måste framförallt packa först.

Och dessutom kan jag inte sova, trots att jag är dödens trött!

Så ja, nu kommer jag vara borta i två dagar, därmed blir det inget bloggande! Är hemma igen på söndag vid 9-tiden.

Ha en underbar helg allihopa! Och glöm inte kolla in Mellon andra deltävlingen imorgon kväll (lördag, damn it vad förvirrande det blir när man skriver ett inlägg precis efter midnatt), 20.00 i SVT1. ;)

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM på er!!!

1 kommentar:

  1. Hoppas ni hade dretsköj igår. Fast det vet jag ju redan att ni haft eftersom du skickade sms=)))

    Ha det gott

    kramar

    SvaraRadera