söndag 26 februari 2012

Dag 28 – Det här saknar jag

Tjatigt svar nu men, väldigt mycket! Iallafall just i detta nu. Just nu saknar jag jävligt mycket!

Jag saknar en hel drös med människor, människor som står mig väldigt nära i mitt liv, men som jag av olika anledningar inte har möjlighet att träffa just nu! Folk som betyder så sjukt jävla mycket för mig, och som alla har en stor plats i mitt hjärta!

Och jag saknar min barndom! Jag saknar att vara liten. Att liksom bara vara, och inte behöva bekymra sig över nåt, inte nånting! Springa runt halvnaken i trädgården på somrarna utan att det bekymrar en, springa barfota i gräset och ha jävligt kul. Bara skratta och leka. Kanske då och då hoppa i den lilla uppbåsbara poolen i trädgården och svalka sig lite. Springa från hus till hus och leka med alla andra barn i området. Snabbt och lätt ta sig till lekparken och leka med alla andra barn där. Ja, jag saknar livet som barn. Ett så jävla enkelt och bekymmersfritt liv! Man slapp tänka på morgondagen och levde bara i nuet! Snacka om att njuta fullt ut av sitt liv. Varför kan man inte gör det nu för?! :/

Ja, jag saknar ett enkelt och bekymmersfritt liv, utan massa jävla skit!

Jag saknar det livet jag levde förut, man var bara glad jämt och fick må bra hela tiden! Man slapp må dåligt, allt var bara frid och fröjd!

Jag saknar det stället vi bodde på förut. Hela bostadsområdet! Freakin' jävla wonderful place! :D Massa andra barnfamiljer, så man hade massa kompisar att leka med, ALLTID! Nej, det fanns inget negativt!

Jag saknar dagis-tiden! Ja fan, vad roligt det var att gå på dagis alltså! Jag älskade fan det!

Kort sagt: Jag saknar hela min jävla barndom! Jag vill fan bli liten igen! :(

Men ja, det vet man ju att det aldrig kommer hända. Men drömma kan man ju alltid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar